wefashionlovers.blogg.se

Trött

Publicerad 2013-01-20 12:08:23 i Alex,

Ska snart gå ut och handla saker till Gamleby till bussen ska typ köpa godis och tidningar osv. Sedan så ska jag och Julia åka och köpa lite mer saker till Gamleby :) haha:) resten av dagen så ska jag typ fixa för imorgon och så:) usch jag måste gå och lägga mig vid typ 20:00 för jag måste upp jätte tidigt imorgon för vi ska vara vid skolan klockan 7:00 så det blir ju jätte härligt det haha:) juste måste bara säga att vi inte kommer att blogga lika mycket eftersom att vi gör saker till halvfem på kvällen och vi kommer inte kunna ha så mycket internet så hoppas det går bra och det kommet att komma bildbomb när vi kommer hem :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela