wefashionlovers.blogg.se

Tackar+min dag

Publicerad 2013-01-02 17:50:03 i Allmänt,

Hejsan!
som rubriken säger så vill vi verkligen tacka alla er som läser bloggen och hoppas att ni fortsätter med det. om det är något ni vill att vi ska skriva om så kommentera gärna, det kan vara allt från smink till frågestunder.
 
Så kommer vi till min dag. Idag har jag varit på ett jätte stort äventyrsbad med min mamma och min lillasyster. min syrra kom och väkte mig vid 9 och då var jag typ död för jag sommnade inte förrens vid 2 igår natt. vi åkte iväg vid 11 och kom fram vid 12. vi var där och badade i ca 3 timmar och sedan åkte vi och hämtade min pappa och åkte hem. nu ligger jag här i min säng och bloggar, lyssnar på musik och skypar. Så det var min dag hoppas ni också har haft en grym dag så hörs vi.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela