wefashionlovers.blogg.se

Sov gott

Publicerad 2013-01-02 21:55:59 i Allmänt,

 
Nu går jag och lägger mig, jag har typ helt vänt på dygnet så jag måste gå lägga mig tid så jag kan gå upp innan 12. Imorgon så ska jag och alex göra en minkning och sova över så vi får se hur det blir med att gå och lägga sig i tid då...... Nu ska jag gå så god natt och sov så gott. Juste det är bara Alex som kan blogga från telefon men vi får se om jag får en ny telefon i födelsedags present fyller år på måndag så jag hoppas!!!
 
Dålig bild men jaja det här är iallafall min jb nalle och tidningen jag läser
 
Puss
 

Kommentarer

Postat av: Lovis & Alice - makeupbyus.blogg.se

Publicerad 2013-01-02 22:29:19

Tack så jättemycket det betyder mycket :) Fin blogg föressten! :D

Kram Alice & Lovis <3

Svar: tackar:)
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Sicktwisted - Moa

Publicerad 2013-01-02 22:41:59

Fin blogg allt bra?:)

Svar: tack ja allt är bra med dig?
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Mina Vahedi

Publicerad 2013-01-02 23:15:07

Hello! Mitt senaste inlägg är tillägnat för min syster. Det skulle betyda allt om du tog två minuter av din tid på att lyssna och sedan läsa igenom, och därefter kommentera din åsikt!

Ha en fin kväll. Kram!

Svar: absolut göt det lite senare tack så mycket du med!!
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Julia

Publicerad 2013-01-03 00:04:12

sv: tack så mycket, kul att höra :)

Är det bra?

Svar: allt är bra dd?
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: linah

Publicerad 2013-01-03 04:20:02

jättesnygg blogg!<3

Svar: tackar
wefashionlovers.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela