wefashionlovers.blogg.se

NUUU

Publicerad 2013-01-05 20:58:05 i Allmänt,

Här kommer äntligen den andra steg för steg sminkningen hoppas ni gillar den!!
Dåliga bilder men iallafall↓
 
Det här är produkterna vi använde
 
Först la vi en bas med dessa produkter en concealer från HM, puder från mineral proof, rough(stavning) från tcw och en stor borste också från tcw.
 
Jag la sedan en ljus blå ögonskugga i ögongloben, en mörk lila skugga på yttre delen av ögat och på reseten av ögat la jag en mörk blå skugga.
 
Efter det la jag en eyeliner längst hela vatten linjen och hela fransraden. På fransarna la jag volym mililon lashes.
 
Jag avslutade med att läga ett rosa läppstift från tcw och ett genomskinlgt läppglans från HM på läpparna.
 
Det var hela sminkningen så jag hoppas att ni gillade den och kommentera gärna om ni vill ha flera steg för steg sminkningar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela