wefashionlovers.blogg.se

Godermorgon :)

Publicerad 2013-01-03 11:06:00 i Allmänt,

Godmorgon på er allt folk! Hoppas ni har sovit gott haha :)
Jag somnade väl någon gång vid 1 inatt! Alldeles försent för att orka med allt!!!
Måste försöka att somna tidigare nu när skolan kommer att börja snart!
Usch vill verkligen inte börja skolan! :( Och det är inte för att jag inte vill gå till skolan eller för att jag blir mobbad eller något det är bara för att det är så hemskt jobbigt att kliv upp på morgonen :(
 
Usch nu vill jag inte prata om skolan mer.
 
Hoppas alla får en jätte bra dag!♥

Kommentarer

Postat av: Linn - foto och vardag

Publicerad 2013-01-03 11:17:21

Fin bild!

Lust med ett bloglovin byte? :)

Svar: TackarLedsen men vi har inte blogglovin än

Kram:)
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: - behuy -

Publicerad 2013-01-03 12:10:23

hoppas du får en bra dag :)

Svar: tack det samma:)
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Publicerad 2013-01-03 13:39:45

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

Svar: såklart vi kan:)
wefashionlovers.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela