wefashionlovers.blogg.se

Dagen innan måndagen

Publicerad 2013-01-06 12:21:10 i Alex,

iHola! Har precis ätit frukost vi bakade scones ;) Skulle tagit bild på det men min var så tråkigt jag brukar inte gilla att ha marmelad på så jag tog bara philadelphia ost istället;)
Tänkte lägga in ett coolage sedan på en outfit som är väldigt snygg;)
Förlåt för att jag brukar göra så tråkiga morgon inlägg men har typ inget annat att skriva, så ni för gärna komma med förslag med vad ni vill at vi både skriva mer om :)
Ohhh börjar länkta så mycket till sommaren!♥
 
Ha en fortsätt bra morgon/dag
 
Bild från we♥it

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra T

Publicerad 2013-01-06 12:44:22

vilka bilder? :s

Svar: Du har fina bilder på din blogg ;)
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Ella - Hobbyfotograf ♥

Publicerad 2013-01-06 13:09:49

Sv, tack Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Svar: Tack :)
Allt är jätte bra med oss ;)
Själv?
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-06 13:21:12

Sv: Tack, detsamma! Allt bra med dej? :) Kram!

Svar: Tack :)
Allt är bra själv då?.)

Kramkram
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Anna Röd - Nörd och Filmskapare

Publicerad 2013-01-06 13:22:10

Älska frukost ^^ längesen jag åt philadelphia ost, blev sugen nu ^^

sv: Tack detsamma sötis ^^
Allt bra med dig?

Svar: Hahah :)
Tack jo allt är bra själv då?:)
wefashionlovers.blogg.se

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-01-06 21:43:44

Åh så sjukt fin blogg

Svar: Tack så jätte mycket!!! :)
wefashionlovers.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela